May 12, 2010

~mEk MuLoNg~



dear afiq..

jeng2.. adakah anda tertanya2,
siapakah gadis menawan ini??
nak tau sape??
haa.. kene la baca yep..



alkisah... pada 09/05/10..
ak bersama-sama dengan eizhar, yusry n arel pegi aswara...
wat pe kat aswara??
pegi tgk show la..
x kan pegi blaja memasak plak.. huhuhu
ala.. malawak ja.. xmo la marah2..
kitaorg sbenaqnya p tgk mek mulong..(teruih tukaq slang utara)
mek mulong ni sbenaqnya mcm mak yong la..
cume makyong guna lorat klate..
mek mulong ni plak guna lorat utara( tu yg dok guna lorat utara tu)

sangat la seronok tengok mek mulong ni..
sangat la kelakar mereka2 berlakon..
ak terpegun dengan gerak tari mereka
terpegun dengan lakonan mereka..

sbenaqnya kami p nk tgk abg2 yg ajaq kami menari ari tu perform..
kira support depa la.. support membe la kiranya..
dah depa baik ngan kita..
kita baik la ngan depa..
x gitu??

meh nk kanai kan abg2 tu kat ampa..
yg kacak bergaya,
merangkap raja pada malam tu..

ni abg fai..
baik orgnye..
penari hebat + suara sedap..
huhuhu
(jgn salah faham ek.. sume orang die peluk..mesra alam..)

sterusnya,
yg jadi epoong..
lady gaga terhangat malam tu..
vogue habis!!




cantik x??
hah?? knape badan ketul2??
eh2.. lupe nk habaq kat korang..
ni la abg naim..
die pegang watak gadis jamu dalam mek mulong ni..
angpa jgn x tau..
dia ni hebat tau masa blakon..
dasyat2...
bila menari lagi la hebat..
kalau angpa tgk dia spin..
pergh.. gasin pon kalah..
hahahah...

ni plak mereka2 yang menemani cheq masa p aswara..





dari kiri: yusry, abg fai, airel, eizhar

memang x nyesal la p tgk mek mulong ni..
satu pengalaman yg x dpt di lupakan..
really hope to see more from you guys..
keep the good work!!
next time ajaq kitaorg lagi naa..
hehehe..


7 comments:

  1. mu gitu okmo ain.. hhahahaha..

    ReplyDelete
  2. afiq, kalo jd mek mulong
    gugur sume bulu ku
    har3

    ReplyDelete
  3. tmpng lalu jap..hikhikhik..
    mmg best citer nie tp syg sb kdng2 suara dia xjelas..huhuhuhu..

    ReplyDelete
  4. giler..epoong..bdan ketui2..haha

    ReplyDelete
  5. yusry: hahaha.. kalu ak mek mulong, runtuh la
    ASWARA.. hahaah
    etie: tu la kak.. suara tenggelam sebab org
    gelak kuat sgt.. hahaha
    sekapur: amer, jgn x tau.. epoong tu gojes
    tau.. walaupon berketul2..

    ReplyDelete
  6. hahhahaa...abg naim yg pling hebat mse mek mulong....pling HOT!!!pewit!!

    ReplyDelete