Dec 6, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan


salam.. hello everybody.. hehehe.. MENGGEDIK! that's the word for DeaR AfiQ.. hahaha.. bkn ape.. td tgh2 blogwalking, terbaca satu enty pasal blog baru(2o10) pilihan. so saje2 la g terjah blog pilihan malaysia tu a.k.a BPM.. bile da baca syarat2 tu.. cam menarik lak.. mule2 cam x nak masuk.. sebab ye la, DeaR AfiQ ni ape la sangat.. burok lagi x seberapa.follower pon bape kerat jep.. tp bak kata org tua2.. x salah mencuba.. tak gitu? hahahaha.. so sape2 yg berminat, syarat utama die, blog korang mesti la dilahirkan or terberanak pada tahun 2010, x kire la bape hari bln.. yg penting dalam tahun 2010.. so sape2 nk info lebih, klick je (blog pilihan malaysia) cepat2.. tarikh tutop die 8 disember.. huhuhuh.. and my first entry ialah 'intro' bertarikh 19/3/2010..

9 comments:

  1. nanti da FEMES jangan lupa lak blog FUUUYOO..MR.WAN ye

    hahaha

    teruskan berblog ye..

    =_=

    ReplyDelete
  2. mr.syazwan : errr... xdek nye nk feymes ngan blog cenggini.. hahaha.. malu la pulok.. hahaha.

    ReplyDelete
  3. GOOD LUCK!

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/campur-padan.html

    ReplyDelete
  4. aiyoh!! hahaha.. adie baca plak! malu2.. >.< huhuhuh.. calon diri sendirik bole la.. hhuh..

    ReplyDelete
  5. Afiq, kau di tag! Haritu kau tag aku kan? Hah sekarang kau pulak jawab tag aku!

    Ni pergi kat sini!

    http://merepeksematamata.blogspot.com/2010/12/bloglarian.html

    Thanks Afiq tak hensem!

    ReplyDelete
  6. gudluck fiq, menang blanje! nnti ak undi okeh ;)

    ReplyDelete