Dec 25, 2010

sape kate mengeja tu penting???

salam.. hye sume.. hari ni fiq nk share sumthing yg menarik.. haaa.. slame ni korang mesti ingat mengeja tu penting kan? kan? hahaha.. masa mula2 belajar, memang la penting.. gile kaw.. x kan la lahir2 je da bole baca novel lagenda budak setan! hhaahha.. tak ke ajaib nama nye tu.. maksu fiq, bile kite da mahir ni ha.. so mengeja tu x penting sgt.. hahaha.. tak percaya? OOoOOoo..x caye.. xpe2.. nah! tgk ini gamba!!




kalau x jelas klik gamba tu.. hehehe.. haaa.. skang da caye lom? laju x korang baca walaupon susunan x betol? hahahaha.. tp jgn korang cub gune bahasa arab plak! x bole.. bahasa arab, berukar baris pon da lain makna.. jaga2.. heheheok la.. itu je nk share hari ni.. hohoho.. tata korang.. wink2!!

p/s: kalau mengajar dalam kelas camni ok tak agak2??

17 comments:

  1. hehehe...i'm a future teacher...yeah!indeedmmg sgt2 penting..
    bak kate org putih, CRUCIAL!


    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/contest-nak-menang-header-dan-blog.html

    ReplyDelete
  2. Daniel Adie:alamak.. sir adie marah!! huhuhuh.. ampoon.. hahaha.. =)

    ReplyDelete
  3. org da terrer baca cam kita2 ni, mmg la x de hal. klu bg bdk2...mau di eja nya satu2. sudahnya nnt, dia org kata org yg tulis ni x reti mengeja....haru!

    ReplyDelete
  4. klu blh baca kira amazing mind lah ea? *bangga sekejap*.

    klu mengajar mcm ni dekat kelas yg bdk pandai-pandai macam kita boleh la. *ops kang timbul kontroversi mampus eden!* hihi. just kidding.

    ini klu p bg dekat murid pemulihan,memang menangis nka tgu dorg baca semua ni. T_T'

    ReplyDelete
  5. klu nak mengeja yg kat atas tuu boleh...
    haha,but to spell one word most also important in our life though someone good on it..
    XB

    ReplyDelete
  6. Anda di tag..kalau rajin masuklah..''

    http://pembawarotan.blogspot.com/2010/12/giveaway-domain-by-khaizarien.html

    ReplyDelete
  7. Yelah, aku boleyh baca suma tu dengan lancar..
    aku mmg hebat.. HAHA..

    ReplyDelete
  8. jue: haa'ah kan.. kang diorg kata kite camtu lak.. malu jp.. hahaah

    ReplyDelete
  9. pja ismail: wa!! sila bangga.. hahaha.. student pemulihan susah la sket kot.. =)

    ReplyDelete
  10. nizam: hahahah... betol2.. spelling tu penting sbenarnye... =)

    ReplyDelete
  11. iman shah: heheh.tenks.. insyaallah fiq buat..

    ReplyDelete
  12. zwan sabri: hahahaha.. bagos2!! sila bangga.. hahah

    ReplyDelete
  13. syed: ye la.. budak pandai..senang la baca.. hahaha

    ReplyDelete
  14. kalau bhs tamil cemane la tu agknye...
    hoho

    ReplyDelete
  15. Fxysche Nas : hahahaha.. kan? x ke tergeliat lidah.. hahaha

    ReplyDelete