Dec 31, 2010

selamat tinggal sayang...

salam.. hye sume.. erm.. lagi beberapa jam je kite sume nk melangkah ke tahun baru.. tahun 2011.. masih2 sibuk wish selamat tahun baru.. x caye, bukak je fb korang.. hehehe.. mesti ramai kan.. haaa.. yang buat azam baru pon ramai gak.. da sinonim, masuk tahun baru, mesti ada azam baru.. kan? 

tapi, sebelum kita ke tahun baru, tak salah rasanya kalau kite imbau sekejap ape yang berlaku pada kita pada tahun ini.. pahit manis yang kita lalui.. well, afiq razak pon ade jugak peristiwa2 yg berlaku sepanjang tahun 2010.. walaupon kisah hidup Afiq Razak tak semenarik hidup orang lain, ak tetap bersyukur dengan ape yg aku dapat...

2010...
ak mula mengenal diri ini..
apa kemampuan ku..
apa kemahuan ku...

2010
mengajar ak tentang hidup
buat ak tersenyum..
buat ak menagis..

ak keliru di permulaan...
di pertengahan ak mula mengatur langkah
di akhirnya ak gembira,,

selamat tinggal 2010
moga 2011 memberi sebuah harapan baru,..

so, untuk tahun 2011, ak harap, ak dapat perbaiki hidup ak ni...  mudah-mudahan semakin matang dalam mengambil keputusan.. paling penting, ak tak nak lagi dibelengu emosi sendiri... ak nak 2011 memberikan sesuatu yang positif dalam hidup..

dengan ini, DeaR AfiQ mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka2 yang sudi tuk baca blog ni.. uhuhuh.. insyaallah ak akan perbaiki blog ni.. andai ade terkasar bahasa, terlanjur bicara, maaf kan ye. =) kite buka lembar baru dengan senyuman...

18 comments:

  1. Salam

    Buka Hati ada damai
    Buka mata ada terang
    Buka kasih ada sayang
    Buka kotak komen ada ucapan Selamat Tahun Baru 2011
    Semoga semua harapan yang tertunda dapat dikotakan di tahun 2011 ini. Amin.

    ikhlas :

    Sahabat mayamu,
    Imanshah

    ReplyDelete
  2. good words!!!
    selamat tahun baru!!!! (^_^)

    ReplyDelete
  3. weiii...apy new year, moga tambah2 rezeki hendaknyerr

    ReplyDelete
  4. imanshah: insyaallah.. terima kasih..selamat tahun baru jugak..

    ReplyDelete
  5. ezzat: heehehe..ye ke? thanx.. selamat tahun baru.. =)

    ReplyDelete
  6. bukankosong: hahaha.. eppi new year gak!!

    ReplyDelete
  7. qarl: hahaha.. heppy new year qarl.. sy budak baik!! hahaah

    ReplyDelete
  8. selamat thn baru..semoga 2011 hadir dengan lebih bermakna..=)

    ReplyDelete
  9. Queen f: selamat tahun baruuu.. =D

    ReplyDelete
  10. cikmimie: selamat tahun baru jugak.. terima kasih..=)

    ReplyDelete
  11. Xnak lagi dibelenggu emosi sendiri? WOW! haha..
    btw, SELAMAT TAHUN BARU.. ;)

    ReplyDelete
  12. happy new year fiq! smoge taun baru ini lebih baik lg ^^

    ReplyDelete
  13. happy new year 2011 ya..


    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/salam-2011the-beginning.html

    ReplyDelete
  14. http://igossiprizal.blogspot.com/2011/01/my-heartthrob-list.html

    AWAK DAPAT AWARD!

    ReplyDelete
  15. Selamat Tahun Baru 2011!semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya...

    happy Blogging sokmo!

    ReplyDelete