Dec 30, 2010

Suara mu tetap ku puja!!

salam.. firstly, nk laung kuat2!! TAHNIAH MALAYSIA!!!!! yeah!!  walau kalah dibumi indonesia, dikau tetap juara!!! heheheheh.. memang respek giler la kat pemain2 malaysia malam ni.. paling best, gol yg dijaringkan oleh malaysia malam tadi, sangat bergaya!! cantik kott!! hahahaha..

tapi! ade lagi satu benda penting kalau korang tgk bola kat tv tu.. kalau x dek benda ni, mesti rasa kosong jek.. haaa... cube teka.. hahahaha.. tak lain tak bukan, mesti la pengulas sukan tu sendirik! yes! betol x? betol kan? cube korang tgk bola, or pape je sukan tp korang mute kan volume die.. tak ke korang rasa mcm lam gua? sunyi jep.. hahaha..

kalau bab ni, x lain x bukan.. sape lagi pengulas sukan yg terbaik.. Hasbullah Awang la kan.. x dek tandingan lagi skang ni.. da lame kot die jd pengulas sukan.. fiq kecik2 da dgr suara dia kat tv.. x bole di nafikan lagi, suara die, memang sgt sedap.. hahaha.. ntah la, bile dgr pengulas lain, mcm x kene.. x mesra kata org suara dia tu.. hahaha.. antara trademark die.. mengelecek disitu , terus membawa dan dan dan GOOOOOALLLLL 

 

 tu je tuk kali ni,  tahniah buat rakyat malaysia lagi skali!! hoyehh!! malaysia boleh!!! huhuh..

p/s: esok balik kl.. mok..dok puah lagi duk dumoh!! hahaaha

7 comments:

  1. Tau takpo, namboh koleksi cuti ambo...kih..kih..

    ReplyDelete
  2. haha..dio mmg biso mengulas sukan..

    ReplyDelete
  3. MALAYSIA MEMANG

    F
    U
    U
    Y
    O
    O
    O
    O

    oleh itu saya bagi cuti hari jummat ok!

    =_=

    ReplyDelete
  4. For ur information, Datuk Hasbullah Awang la skang.. ;)

    ReplyDelete
  5. bukan da tittle datuk ke dia?
    huhu.

    yg best. jumaat ni cuti. oh yeah ^^

    ReplyDelete