May 12, 2010

~mEk MuLoNg~



dear afiq..

jeng2.. adakah anda tertanya2,
siapakah gadis menawan ini??
nak tau sape??
haa.. kene la baca yep..



alkisah... pada 09/05/10..
ak bersama-sama dengan eizhar, yusry n arel pegi aswara...
wat pe kat aswara??
pegi tgk show la..
x kan pegi blaja memasak plak.. huhuhu
ala.. malawak ja.. xmo la marah2..
kitaorg sbenaqnya p tgk mek mulong..(teruih tukaq slang utara)
mek mulong ni sbenaqnya mcm mak yong la..
cume makyong guna lorat klate..
mek mulong ni plak guna lorat utara( tu yg dok guna lorat utara tu)

sangat la seronok tengok mek mulong ni..
sangat la kelakar mereka2 berlakon..
ak terpegun dengan gerak tari mereka
terpegun dengan lakonan mereka..

sbenaqnya kami p nk tgk abg2 yg ajaq kami menari ari tu perform..
kira support depa la.. support membe la kiranya..
dah depa baik ngan kita..
kita baik la ngan depa..
x gitu??

meh nk kanai kan abg2 tu kat ampa..
yg kacak bergaya,
merangkap raja pada malam tu..

ni abg fai..
baik orgnye..
penari hebat + suara sedap..
huhuhu
(jgn salah faham ek.. sume orang die peluk..mesra alam..)

sterusnya,
yg jadi epoong..
lady gaga terhangat malam tu..
vogue habis!!




cantik x??
hah?? knape badan ketul2??
eh2.. lupe nk habaq kat korang..
ni la abg naim..
die pegang watak gadis jamu dalam mek mulong ni..
angpa jgn x tau..
dia ni hebat tau masa blakon..
dasyat2...
bila menari lagi la hebat..
kalau angpa tgk dia spin..
pergh.. gasin pon kalah..
hahahah...

ni plak mereka2 yang menemani cheq masa p aswara..





dari kiri: yusry, abg fai, airel, eizhar

memang x nyesal la p tgk mek mulong ni..
satu pengalaman yg x dpt di lupakan..
really hope to see more from you guys..
keep the good work!!
next time ajaq kitaorg lagi naa..
hehehe..


May 11, 2010

~negori 9~

dear afiq...

kali ni nk story skit pengalaman masa kitaorg wat program rekreasi...kitaorg buat dekat jelebu, n.9, kat umah c fendi..
kitaorg pergi hari sabtu pagi, tepat jam 9(ni nk sedap ayat je ni..padahal 9 lbh gak gerak) kita org memulakan perjalanan...
org kata jauh perjalanan, luas permandangan..
so, sepanjang perjalanan.. ak x sia2 kan masa yang ada...
aku....
TIDO...
hahaha... ngantok le...sedar2 je, kitaorg da sampai uma
h fendi...

sampai2 je... kitaorg teros.......



............
.......................
..................................
.......................
...................






MAKANG!!!

uish... sedap ooOOoo.. masak lomak cili padi...
terangkat beb... (^_^)

lepas makan,
kitaorg buat xtvt yg menggugat kesabaran ku...



Ngail( gannu sket)

huhuh.. memang menguji kesabaran la..
geram je ak bile tgk org lain bole tangkap ikan...
aku??dapat.. tp ikan tu terlepas...
kambin nyer ikan..

yang paling banyak dpt ikan??
nak tau ke??
x yah la..
nyampah lak ak nk tunjuk.. coz memang bnyak die dpt..
dalam 5 eko..
beso2 lak tu...nak tau jugak??
ok la.. hi la budak tu..


syawal.. (kecik2 dah la gmba ko,kang riak plak)



malam plak??
wat pe??
da penat2 tangkap ikan..
ape lagi..
BBQ la!!
macam biasa la..
dak2 psv sume mkn cam naga..
hahaah..
seeeddaaappp wooOOooo..
.


tgk la muke masing2.. kelaporan.. hahaha

lepas makan..
jeng..jeng..jeng..
xtvt membalas dendam!!
da lame ku tunggu saat ini!!
celbrate birthday syawal, syaza n huda..

camner care celebrate??
terbaik ah cara kitaorg guna..
bawak 3 makhluk ni tepi kolam,
tutup mata beliau..
n tolok mereka ini dalam kolam ikan!!
hahaa..
disusuli pula dengan letusan telur ayam
dan di selangselikan dengan tepung gandum cap kapal!!
hahahaha..

ini la hasil karya kami,,..


~OOoooOOoo~

tetap ayu.. hahaha

sampai kat situ je kot ak nk cerita kali ni.. korang memang best!!! sayang anda semua!! hehehe..

p/s: i love you guys..