Feb 24, 2011

Puitiskan Diri Anda



wink!!!! haaaaa.. nmpak tak baner tu? cik atiq comel kite ni ha buat segmen.. puitis kan diri anda.. adeh.. bunyi cam best, tapi.. persoalan nye.. puitis ke kaw afiq razak??? hahahaha... tak pasal2 kul 1 pagi duk puitis2..kalau mak ak tgk ni, kompem die kata ak meroyan.. haaaa.. untong2 kawen kan ak tros..hahaha.. gatal nmpak!!! sile sepak afiq razak laju2.. hahaha.. jom2, kite tgk afiq razak ni, kretip ke tak kretip... =) ckp pasal cinta bole?



cinta...
mereka kata cinta itu indah
manisnya bak madu
tapi
cinta yang singgah
pahit
umpama hempedu

cinta
mereka kata cinta itu penawar duka
buat kita tertawa
tapi
cinta yang menjelma
hanya meluka
peritnya masih terasa

cinta
mereka kata cinta itu meberi semangat
tuk terus menuju hadapan
tapi
cinta yang ku dapat
menghancur harapan
menjadi kaca tiada nilai...

tapi..
aku masih tegar
mencari cinta
kerana aku pasti
cinta sejati menanti...

hehehehe.. bole ke ni cik atiq oi... cam tak best jek? hahaha.. camner nk jadi cg b.melayu camni? hahahaha... smpai tu je la..


12 comments:

  1. mmg meroyan! jiwang! seni koet!!

    gud job afiq~!

    ReplyDelete
  2. kachak la puisi ni..
    meleleh..^^

    ReplyDelete
  3. pergh..mencari cinta sejati..ok best...

    nanti dah dapat..jgn lpe jemput kawen k..

    nway..thnx join ya

    ReplyDelete
  4. Salam...ni lawan tauke ni..hahahah

    ReplyDelete
  5. Menyanyi kerana gembira
    Menyanyi kerana sedih
    Menyanyi kerana rindu
    Aduh siapa dapat membaca...
    Hatiku saat ini

    Menari kerana melayan
    Menari kerana sunyi
    Menari kerana kasih
    Ada di depan masih juga tak mengerti

    Gerangan apa buat ku kemari
    Dalam temasya ku memencil diri
    Darilah jauh asyik memandangnya
    Sekalipun dia masih tak perasan...ku disini


    ║║╔║║╔╗ ║
    ╠╣╠║║║║ ║
    ║║╚╚╚╚╝ O
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  6. gitu cinta cinta cinta

    merana pasal cinta tau la nnt

    hohoho

    ReplyDelete
  7. woww...puisi chenta..:) boleh tahan jugak:)

    ReplyDelete
  8. pergh cayalah bro..meremang bulu roma kalau baca

    ReplyDelete
  9. hahaha cinta kau ! bunga2 background XD

    ReplyDelete