Mar 31, 2011

bila masok kelas, blaja benda tak sepatotnye.. dem!

salam.. hallo sume... adoyai.. macam2 projrk datang. sekali gus lak tu.. matii la aku pas ni.. hahaha.. ok2,  korang penah tak bila masuk kuliah, topik yang di bincang kan tu, tak de kaitan langsung ngan subjek? mesti pernah kan?? tapi tak selalu la kan? tapi.. class aku ni perghh!!!!!! tiap2 kali kelas!! hahahaha.. adoiii.. pening plak aku pikir kadang2! hahaahha


bayangkan, sepatutnya belajar pasal falsafah pendidikan negara.. mula2 bincang pasal main subjek la kan.. tapi, tak sampai 5 menet, cerita pasal guard mabok dibuka.. perghh!! rancak!!! abis sal guard mabok, masok lak cite pemandu mabook... ya ampoon... tak abes lagi, cerita plak pasal tempat exciddent..paling best bile kuar ayat.. "banyak roh disana" aku da gelak golek2 da.. hahhaha.. tak caye? tgk pic kat bawah ni haa..



tu yg semalam punye cite.. pagi ni, masa class major. tak pasal-pasal, cerita kawin plak bole kuarrr... adeh! aku selaku jejaka single, rasa tercabar! hahaha..tade nye! aku la paling bising dlm kelas.. haha..mengenakan diorang yang da nak kawin tuh. hahahaa... seronok weii!! hahahaha.. =P


adooii.. bile pikir2, aku ni nak exam esok luse.. kalau main2 camni slalu dalam kela, matiii la aku fail exam! hahahaha... keje lak makin bnyak! program tak enti2! abess la aku!!

p/s; hope dia pilih tempat yang dekat...

5 comments:

  1. selalu kot lari dari topik...
    dah tue, ade plak yg menyampuk...
    makinlah panjang topik tue...


    jom sertai 5 blog paling kerap dilawati 2011...

    entry terbaru >
    http://solomolo.blogspot.com/2011/03/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

    ReplyDelete
  2. tu cite sal kahwin

    time cek dulu

    lecturer bukak cite sal lucah

    aiyooo rasa stim n malu

    last2 time exam dpt A subjeck tu.. hahaha

    >.<

    ReplyDelete
  3. hahahahaah...itu biasa...bnyk kali dah alami time kelas...lect tu suke membebel bukan2 siap menari bagai..cane gaya kan~~ tpi kitorg lynkan je..sbb subjek tu boring n bile dia merepek kitorg sje lgi suh dy tmbh merepek..hahaha..

    maklumlah budak art cm kitorg mane blh blaja sal fakta2 ni..ade lak kelas ala2 history art..hmm mmg bosan la..suh lukis xpe gak..hehehe

    new entri--->
    http://irm4blues.blogspot.com/2011/03/nak-join-bloglist-irma-wahid.html

    ReplyDelete
  4. http://kaif-amb.blogspot.com/2011/03/afiqrazakblogspotcom-20.html

    sudah review blog hang!!

    ReplyDelete
  5. o ni la si Kyerul ckp tu... mmg nice Header

    ReplyDelete