Mar 22, 2011

I'm Not a Student, Not Yet a Teacher...

salam.. tu diaaaaa.. tajuk entry nk macam lagu Britney Spears je.. hahaa.. i'm not a girl not yet a woman. hahaah.. hohoh tetibe teringat lagu2 britney! hit me baby one more time!!! yeahh!!! dush2! tak pasal2 aku kene hit nanti.. haahah..ok2.. bebalik pada tajuk enty.. memang la ak skang ni belajar lagi.. hehehe.. so ape maksud not a student not yet a teacher tu? hehehehe..


memandangkan aku tgh buat SBE skang ni.. err.. tak tau ape tu SBE? baca kat sini.. hehe..   bila aku masuk sekolah hari ni, aku masuk bukan sebagai seorang pelajar sekolah dan aku jugak bukan masuksebagai cikgu. soaku masok sebagai ape? penyamun? pencurik? amboiii.. korang.. kasi la pandangan positip sket kat aku! hahaah. ak masok sebagai seorang guru pelatih.. guru to be.. wawawaw.. kecoh kan aku?hahah..


paling best, masa assembly tuh... waaaa!! mengimbau kenangan silam!! ingat lagi tak korang jawab salam yg cikgu2 bagi.. waalakumussalam warah matullahiwabrakatuh....(ngan meleret) hahaha kan? tak percaya, tak sangka aku akan jadi seorang guru nanti.. memang la lambat lagi.. huhuh..tapi, SBE ni da beri sedikit sebnyak pendedahan camner aku akan jadi suatu hari nanti.. heheeh


eyh! biar la masa hadapan tu berlaku ngan sendiri kan? sume da tertulis, ape yang bakal berlaku, apa yang bakal mendatang.. aku kene terima la.. for the time being, enjoy dulu idop sbagai guru pelatih!! hoyehh!! hahaha..

kami guru malaysiaaaaa... dr kiri, fendi, afiq, syawal, zul


masa assembly.. comel tak mereka??




 kiri tu guru besar, kanan tu guru penolong kanan koko.. kau mampu amek gmba guru besaar?? hahaahah


err.. gemokkk!!! hahaah

16 comments:

  1. hahaha...cikgu fiq ny..
    mana ada gemuk..
    maju jek..hehe..
    =)

    ReplyDelete
  2. Ugh. Takper. Ada org mencabar mengambil gmbar nie. Tgok la sok...

    ReplyDelete
  3. nanti jangan terkejut ada student perempuan nak ngurat plak

    ReplyDelete
  4. hidup cikgu anda lilin . anda dekat kami panas hahah gurau.

    ReplyDelete
  5. Wah..rindu nak kembali ke sekolah.....

    Amboi! DSLR!!

    ReplyDelete
  6. wweeeewwitt..hehe..wahh..sir 2 b lah.. likee..

    ReplyDelete
  7. Haa~ best2 Sbe, cantik gambar assembly budak2 kecik..

    ReplyDelete
  8. cikgu afiq nie garang x???? :P

    ReplyDelete
  9. JANGAN JADI CIKGU P. RAMLEE ye

    HARI2 SAYA PERGI SEKOLAH

    HARI2 CIKGU TIDOR..

    =_=

    ReplyDelete
  10. mmg syok pon.. sem nie is all about ikan la jugak, ari tu baru keli mati.. 250 ekor.. huaa... memerang makan... kenyang kot dea.. ade 10 tangki.. so 2500.. hebat kan binatang?

    ReplyDelete
  11. mana ade gemok br0...
    maintain jer...

    ReplyDelete
  12. teringat zaman sek dulu..time ade ckgu praktikal masuk je..kat perhimpunan mesti dah cop dlu ckg mne yg hensem..ahaks~

    ReplyDelete