Mar 3, 2011

malam yang menakutkan..

asssalamualaikum... hoyeh! pepagi da update... dalam class lagi tu.. ngeee.. nmpak sgt ak tak blajo lam kelas... hahahaha.. shhhh... diam2 sudah!  hahahaa...  ok2, back to tajuk entry... semalam, kul 2 pagi baik nye setting nak tidor.. sedap nye tidor, walau dalam hati bergelora, itu cite lain~ ngeee... dlm kul 3 pagi....


grooouummmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(errkkk.... tak tau nak buat bunyi guruh)

ya allah... terkejut aku.. bunyi guruh pagi tadi, kuat yang amat... smpai terjaga dari tidur... angin jgn cakap la.. kuat giler.. sejuk smpai ke tulang!!! lame jugak.. terus rasa tak sedap hati... terus terang, aku jadi rasa takot, ye la, kul 3 pagi, da la sorang2 kat bilek.. gelap gelita... terus teringat umah.teringat mati...
mungkin sebab guruh semalam luar biasa sgt kot...



bile terjaga smalam, hati terus teringat kat seseorang... guruh kat langit, sama cam guruh kat dalam jiwa... kebetulan kot?  guruh kat langit dah berhenti, guruh dalam hati, masih kuat...ak tak tau ape harus ak buat.. marah dengan diri sendiri sebab terlagu tergesa-gesa atau marah pada dia kerana memberi harapan?

4 comments:

  1. lor jangan mcmtu yea..
    sabar yea.. Insyallah pasti okeh pasni.
    terjaga sampai mcmtu sekali.. mmg kuat la ni.

    ReplyDelete
  2. Semalam saya tidur dan tak perasan bunyi guruh yang teramat kuat itu... tu pun housemate yang ckp mlm td ribut kuat gila...

    ReplyDelete