Apr 2, 2011

DeaR AfiQ bertukar wajah...

Dia boleh bertukar wajah.. boleh berubah suara... wah! opening pkai lagu senario! hahaha.. haa.. kesah nye, nak tanye, n nak mintak pendapat korang, aku da tuka layout.. kalau korang perasan la.. n header pon aku da tuka.. hhehehe.. aku nak tanye.. layout ni oke ke tak? ke nampak suram? header takpe, aku da suka!!! hehehehe.. so korang, sila la komen ye.. hehehe.. tenkiuuuuuUUuuu...


header cun ini telah ditaja oleh en.AZAM SHAH.. ^__^

tenkiu en azam... syok uh header ni... hehh.. takpa2.. nanti ai blnje Uu makan naaa... hahaha.. haa.. jom terjah blog beliaw!!


klik2 kat header kacak die nih!!! hehehe.. ^___^

13 comments:

  1. eh2 lupa komen psl template blog ni.
    ok sgt! simple dan kemas!
    yang penting laju ;)

    ReplyDelete
  2. wah cantiknya ...nnty ajar aku fiq,blog aku malap jek..hakhkahka

    ReplyDelete
  3. waahhhh..santekkk lahh abg afiQQ ..likeeee ..:P

    ReplyDelete
  4. menarik laaa simple but debomb!!

    ReplyDelete
  5. I LOVE IT!!!!! LIKE SERIOUSLY!!!!!

    templete tu sgt sesuai ngan color purple.. Nice!!

    ReplyDelete
  6. siyes.... mmg lawa giler!!!!!

    ReplyDelete
  7. suke sgt!harusssslaaaa wane feverettt i kann~ haha

    ReplyDelete
  8. cantik new template nih~ purple!! suke purple haha..

    ReplyDelete