May 13, 2011

harimau seksi malaya.. auuum..

salam.. hye sume.. erm, panas kan 2,3 hari ni.. so jaga kesihatan tu leklok tau.. kang tak pasal2 demam la... uhuhuh.. minum air bebanyak.. (ha... mula latu  nk membebel mcm makcik2.. hahaha)  korang ingat lagi tak aritu fiq ade cite pasal maskot? tak ingat? ke tak baca? hahaha.. lau nak baca, [KETIK SINI.]


hehehe..kalau taun lepas, fiq buat maskot bumblebee yang tak bape menjadi, taun ni.. tadaaa! afiq razak transform jadik harimau seksi malaya! hahaha.. ak smpai skang tak tau nape ak g amek lagi wat maskot tuh! adeii! taun depan takmo da.. ngee.. walaupon my team mate kata contract 5 taun.. adei.. tak sanggup da.. hahaha.. gile glamer sgt! errr.. nk tgk ke camner harimau seksi malaya ni? hehehe.. 




sila scroll kebawah..


































bawah lagii..






















sket lagi..























cube auumm sket...














aummmm....















nyiahahaha.. mesti korang nyesal kan tgk? buroook.. hahaah..









haa.. dikelilingai gadis2! part paling best jadi maskot.. lalaalala..


tapi..malangnya.. harimau malaya ni.. (errr..ade org pnggil rimau maybank... kejam! hahahaah) kalah dengan naga boncit nih! mencik!

huhuh.. gmbar die bia kecik je! hahaha..tp memang layak pon naga ni menang...comel kot! huhuh.. bersemangat team diorg buat.. tak mcm ak.. pulun last minit. hehehe..




Walau Kita Kalah KOT
Tapi SHAHBANDAR tetap di hati
(Mia 2011)


thanks to all shahbandarians.. hehehe..sebab bagi kerjasama.. sory pada mane2 pihak yg kene marah2 tu.. =P
taun depan kasi cann kat org lain la plak jd maskot naa.. hahaha.. peace yaw..

4 comments:

  1. fuhyoo.. comey gila Afiq jd maskot.. HAHA

    ReplyDelete
  2. hahahaha, seronok la korang dpt join KOT tahun ni...kami lak masa tu berjuang dengan exam....

    ReplyDelete
  3. look very happeninggg whoahhhh :))

    ReplyDelete
  4. hahahaha.gigih je buat maskot kaler ijau uhh.ahhaha. kelakar ar .

    ReplyDelete