Jun 10, 2011

"Album Terbaru Ning Baizura - DEWA"

assalamualaikum.. salam sejahtera tuan-tuan dan puan-puan yang berada di rumah.. haaa..  hari ni, anda bersama saya chef AfiQ! hah! hari ni, menu istemewa kita ye tuan-tuan dan puan-puan adalah "Album Terbaru Ning Baizura - DEWA"!  ha.. panjang tak panjang name resepi tuh? hahahaha.. ok.. mari kita tengok ape bahan-bahan dalam album ni yang membuatkan album ni mantap!

        3 camca Raksasa( rabak! mane nak cari benda alah ni? hahah)
        2 camca Sampai
        2 biji Mama Papa
        1 cubit  Bila 
        3 mangkuk Pencarian 
        sesedap rasa Propaganda 
        sepanjang masa Alhamdulillah( haaa.. kene sebut sepanjang masa tau! 
        baru berkat..insyaallah.. :)
        sedar diri Aku Bukan Dewa( jgn nak rasa diri dewa! khurafat wei!)


campurkan kesemua bahan-bahan tadi, ini lah hasil nya.. taddaaaaaaa...




haaa.. susah bukan nak  hasilkan dewa ni? so senang cite, korang beli je kat kedai.. hahahaha.. nak tau lebih lanjut pasal album ni, intai2 je kat  
www.ning-baizura.com 


bahan-bahan yang fiq nyatakan kat atas tu, sebenarnya 8 lagu baru yang ada dalam album ni.. nak tau hebat tak hebat lagu2 tu, check diz out!  Abg Qarl ade wat review pasal lagu2 tu..

nak tau kehebatan album ni, korang tgk plak video khas ni..






hah! mantap tak mantap? ape lagi? pegi la cari skang!!! hehehehe..

Afiq Kata: gigih update jugak..walau da lame tak berblogging.. =)

2 comments: