Jun 20, 2011

it's not a good start..

alhamdulillah... satu impian yang dah lame ak inginkan, dah tercapai, walau sekadar jadi penari istana tuk persembahan makyong, tapi tu da memadai.. tak sangka angan-angan yang ku pendam jadi kenyataan.. 3 hari yang amat bermakna dalam hidup aku.. tapi pesan orang tua, jangan terlampau gembira, kelak kita menagis.. mungkin aku terlupa seketika pasal tu..



mungkin terlalu gembira sehingga aku menangis.. sehingga aku tension.. dengan masalah asrama yang ntah pape, dengan kesihatan tak berapa nak elok.. ak sedikit tertekan..

aku mendesak kerana ingin bersama kamu.. aku mendesak kerana ingin kenal dengan lebih dekat.. tapi mungkin kamu tidak melihat kearah itu... 

awal2 sem hati da rasa tak best! memikirkan penginapan yang macam ini rupa, memikirkan pelajaran yang bakal ditempuh.. memikirkan diri sendiri...

aku hanya minta sedikit perhatian.. agar diri ini rasa dihargai... agar penantian ku selama ini betul2 berbaloi..

4 comments:

  1. WoW! Hebatlah.. Penari Istana tuu.. Congrats!Btw, xmola sedeyh2.. HUHU

    MySuaraBlog: Amaran Kepada Wanita Mengandung!

    ReplyDelete
  2. Amboi Afiq, congrats la! bangga I hehehhe

    ReplyDelete
  3. Congrats! :) btw, blog anda smart n kemas..header tu menarik hati! *wink*

    ReplyDelete