Aug 1, 2011

dalam kesamaran ku ucapkan


fiuuu.. fiuuuu.. bersawang habes blog ni... hahahha.. adehh.. dulu konon-konon nak amek semangat baru tuk blogging.. last2 hampeh.. hahahaha.. tajok entry da mcm sinetron kat Tv3 da ha.. hahaahha... walaupon blog ni da samar-samar kewujudannya.. da suam2 kuku kata org.. tapi, Dear AfiQ stil nak mengucapkan selamat menyambut bulan ramdhan... syukur sebab sempat kita merasa ramadhan kali ni.. dapat merasa penuh atau tak, tak tau lagi.. so berpuasa la sebaik mungkin ye kawan-kawan.. 

 
sume sedia maklum.. bulan ramadhan ni banyak fadhilat nye.. nak cakap bnyak. kite ni tak de la bnyak sgt ilmu.. hehehe.. ce korang google pasal kebaikan bulan ramadhan.. mesti bnyak.. hehehe...  insyaallah.. betul kan niat kita, berpuasa kerana allah.. bukan puasa sebab org lain puasa, kite pon puasa jugak.. salah tu anak-anak.. nawaitu tu mesti lah kerana allah.. insyaallah, amalan kita diterima..



.:SELAMAT BERPUASA:.

6 comments:

  1. Assalamualaikum Afiq~
    blogwalking kat sini. Lama x dtg singgah. Salam Ramadhan and puasa penuh~ sorry for everything hahaha..

    ReplyDelete
  2. kemas blog ni.
    Salam kenal,
    nice blog,
    done following you,
    Kalau free jemput singgah ke blog saya,
    Bagi komen and nasihat ok.
    http://fahmiefiras.blogspot.com/

    ReplyDelete