Nov 23, 2011

ujan oh ujan...

bukak mata..kelip-kelip.. tutup mata..
bukak selimut.. tarik-tarik.. tutup selimut..
bukak mata..kelip-kelip.. tutup mata..

haaa.. ape xtvt tu? ce teka.. hahaha.. ape lagi.. tido la..




 adoi.. bile masok musim, tengkujuh..ini la xtvt paling best n paling di gemari ramai.. eleee.. x yah tipo la korang kalau kata tak tido musim2 ujan ni.. lagi-lagi kalau krang tgh cuti sem mcm fiq ni ha.. alamaaak.. tak leh nk wat pape beb bile ujan turun non-stop ni.. hatta nk mandi skali pon.. pikior 2-3 kali.. hahahaha..

segala xtvt terus terbeku.. nk basuh baju x leh.. nak g jogging pon x bole..  so kalau pas cuti fiq teteap gemok.. salahkan ujan.. bole? hahahaha

hmm.. tapi bile fikir-fikir balik.. things happend for a reason rite? allah turunkan hujan tak henti-henti mesti ade sebab..tak gitu..masa ni baru la kite sear nikmat matahari tu.. sebelom ni uk complain panas je.. haaa.. skang.. da sejuk.. complain jugak.. kan? x yah kata kat org lain.. fiq sendiri pon cenggitu.. haahaha...

5 comments:

  1. KEJE DAH!!

    Hujan pon x leh tido...sedih!

    ReplyDelete
  2. seyesly betol! ngantok manjang hujan3 nie...

    ReplyDelete
  3. memang betul..tido je lah kerja nye hehe

    ReplyDelete
  4. setuju.. hujan2 r best tido.. kalau pagi time keje hujan.. memang malas nak angun bro!

    ReplyDelete