Aug 18, 2011

demam tatkala ramdhan

salam korang... sedar tak sedar da separuh ramdhan da kite ni kan.. korang amacam? ok? hope ok la.. jangan macam aku.. demam masa bulan ramdhan.. memang tak cara!!!! tak sangka ramdhan kali ni kene demam lak.. lame da tak demam masa bulan pose ni.. huhuhuh...






3 hari tak g class haaaaaa... yang ni syok sebab tak larat... paling tak syok bile makan muntah... makan je muntah.. dah la seharian tak makan... bile berbuka tu, jamah la sikit makanan.. tapi last2 kuar balik... haaa... abes tu perot ni nak hadam ape? angin? huuuuuu....



alhamdulillah, pas da 3 hari melepek atas katil, hari ni rasa segar sket... bole la kuar amek angin.. walaupon ada rasa loya... adeeeiii.. kalah org mengandong... hahaahah.. camner?






lately ak rasa macam jauh ngan sesetengah orang.. ntah la.. myb sebab jarang jumpa, so ikatan tu da tak kuat... or myb silap ak kot.. myb ade mane2 perangai ak yg diorang tak berkenan.. huhuhu.. memang kite tak dpt puaskan hati sume org..tapi kalau da sume org cam tak puas hati kat kite? ape ak nak buat? adeh.. tak larat nak pikir pasal benda ni... sebab nye.. kadang2 ni perasaan ak je.. tapi kalau betol? biar je la.. insyaalah time will heal it.. =) k la.. nak rest dulu.. lenguh2 badan ade lagi ni.. huhuuh

Aug 1, 2011

dalam kesamaran ku ucapkan


fiuuu.. fiuuuu.. bersawang habes blog ni... hahahha.. adehh.. dulu konon-konon nak amek semangat baru tuk blogging.. last2 hampeh.. hahahaha.. tajok entry da mcm sinetron kat Tv3 da ha.. hahaahha... walaupon blog ni da samar-samar kewujudannya.. da suam2 kuku kata org.. tapi, Dear AfiQ stil nak mengucapkan selamat menyambut bulan ramdhan... syukur sebab sempat kita merasa ramadhan kali ni.. dapat merasa penuh atau tak, tak tau lagi.. so berpuasa la sebaik mungkin ye kawan-kawan.. 

 
sume sedia maklum.. bulan ramadhan ni banyak fadhilat nye.. nak cakap bnyak. kite ni tak de la bnyak sgt ilmu.. hehehe.. ce korang google pasal kebaikan bulan ramadhan.. mesti bnyak.. hehehe...  insyaallah.. betul kan niat kita, berpuasa kerana allah.. bukan puasa sebab org lain puasa, kite pon puasa jugak.. salah tu anak-anak.. nawaitu tu mesti lah kerana allah.. insyaallah, amalan kita diterima..



.:SELAMAT BERPUASA:.